script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود کتاب مذهبی
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 15 تیر ماه 1390
 




نام کتاب: قضاوت های امام علی (ع)
نویسنده: آیه الله شیخ محمد تقی شوشتری
تعداد صفحات: 173
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
فضایل ومناقب امیر المومنان علی(ع) آنچنان فوق العاده وحیرت آور است که زبان هر گوینده ای را در مقام توصیف،وقلم هر نویسنده ای را ناتوان کرده است زیرا وجودش آن قدر نامتناهی وعظیم بوده که قالب الفاظ وعبارتها گنجایش معرفیش ندارد وماهیتش را آنچنان که هست اداء نمی کند .داوریها و قضاوتهای آن حضرت- علیه‏السلام- (که در این کتاب جمع آوری شده) کاملا ابتکاری و بی‏ سابقه است، که در هر قضیه‏ای با پیگیری دقیق و عمیق ماجرا، و طرح و تدبیر نقشه‏هایی حیرت آور، و الهام گرفته از امدادهای غیبی نیرنگ مکاران و جرائم مجرمین را کشف و شخص جانی را ناگزیر از اقرار نموده و حق را به صاحب حق رسانده و حدود الهی را بدون کمترین اغماض و با قاطعیت تمام به اجراء درآورده و به قضاوتهای سطحی و پوشالی اکتفا ننموده است. کتاب آماده شده همانطور که از نامش پیداست قضاوت های حضرت علی (ع) را مورد بررسی قرار میدهد.
برای دانلود رایگان کتاب "قضاوت های امام علی (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download



دانلود کتاب قرآن درمانی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: قرآن درمانی
نویسنده: عبدالله بن محمد السدحان
ترجمه: اسحاق دبیری
تعداد صفحات: 96
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
بحث این کتاب در مورد قرآن درمانی و پیامدهای آن به عنوان یک وسیله شفابخشی برای مجموعه‌ای از بیماری‌ها، مخصوصاً بیماری‌های ناشی از چشم زدن می‌باشد. کتاب قرآن درمانی شامل سلسله دروس شرعی مستند و واقعی همچنین با داستان های واقعی می باشد. هدف این کتاب بیشتر بیان تفاوت های بین طب شرعی و خرافات طالع بینی و فال می باشد چون کتاب به انضمام مقاله ای با همین نام می باشد و چندین شیخ کتاب نویسنده را مطالعه کرده و نظرات خویش را درباره کتاب بیان کرده اند که در ترجمه کتاب آورده شده و همه ی شیخ ها تاکید بر ارزشمند بودن این کتاب نموده اند.
برای دانلود رایگان کتاب "قرآن درمانی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب سفیران پیامبر

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: سفیران پیامبر
نویسنده: محسن پاک آیین
تعداد صفحات: 52
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب «سفیران پیامبر اعظم (ص)» نوشته جناب آقای محسن پاک آیین در سال 1385 توسط انتشارات بین المللی الهدی، به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب نگرشی جدید به بخشی از سیره پیامبر اکرم (ص) داشته است و دیپلماسی پیامبر اکرم(ص) را به گونه ای بررسی کرده است که در روابط دیپلماتیک امروز هم کاربرد داشته باشد به نظر می رسد سابقه دیرینه ی نویسنده ی این کتاب در سطوح عالی دیپلماتیک جهانی، تاثیر بسزایی در بررسی این بخش از سیره نبوی داشته است. این کتاب ارزشمند با اجازه مولف در سایت میهن دانلود قرار گرفته است.
برای دانلود رایگان کتاب "سفیران پیامبر" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: زن مظلوم همیشه ی تاریخ
نویسنده: آیت الله محمدرضا نکونام
تعداد جلد ها: 4
تعداد صفحات: 1215
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب پیش رو کتابی است کامل و جامع در مورد زنان و حق و حقوق آنها و همچنین مظلوم زنان و علل آن در طول تاریخ و  از نظر اسلام  که در هزار صفحه تهیه شده است. نویسنده کتاب بر این باور است که در گستره ی طولانی زمان، کتاب های فراوانی با نگرش های گوناگون درباره ی زن، این عطیه ی الهی و مظلوم همیشه ی تاریخ نوشته شده است، ولی آثار و نوشته های موجود، کم و بیش، خالی از کاستی و اشکال نیستک ؛ چرا گه فرصت لازم یا شناخت جامعی از زن برای نویسندگان این آثار پدید نیامده است. حتی گاه برخی چهره های علمی - مذهبی به علت اهمال و ساده انگاری، پیچیدگی مباحث زن و یا سلیقه های فردی و مسلکی، مشکلاتی به بار آورده و پیامی مخالف با مقتضای عقل و مبانی دین ارایه کرده اند. با این وصف فرجام کار نویسندگان با دانش و فرهنگ اصیل دینی ناگفته پیداست! از این رو سعی بر آن رفت تا در زمانی که موضوع زن یکی از مباحث اساسی و حیاتی جوامع گوناگون، بویژه جامعه ماست، برای شناخت صحیح و جامع چهره ی زن و دفع شباهت و ابهامات از ساخت شخصیت زن و دین مقدس اسلام، از میان صدها اثر ارزنده ی استاد فرزانه، حضرت آیت الله نکونام کتاب حاضر که برترین کتاب در این زمینه است برایتان آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "زن مظلوم همیشه ی تاریخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ سه شنبه، 31 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب است؟
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 272
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اگر شناسنامه تان را ورق بزنید چھار واقعه زندگی در آن آمده است: تولد، ازدواج، طلاق و فوت؛ که فقط در ازدواج و طلاق مختارید، بنابراین ازدواج را نباید سرسری گرفت بلکه باید با مطالعه و براساس معیارھای حقیقی ھمسر را انتخاب کر د. قبل از ازدواج حتماً با یک متخصص یا یک مشاور خِبره در امور خانواده و برخوردار از اطلاعات امروزی مشاوره کنید. در ھمه جا « علاقه بعداً پیدا می شو د » ،« به ھم عادت می کنید » این که می گویند پیدا می شود که پایه و اساس ازدواج بر معیارھای « بعداً » صحیح نیست. زمانی علاقه ،«! دعواھای پدر و مادرم مرا خسته کرده بود » عقلانی استوار شده باشد. با عنوان ھای و ... تن به ازدواج تحمیلی و « ھمه دوستانم ازدواج کرده اند » ،« در تنگنای مالی بودم» و ... کتاب اماده شده به بررسی تمام معیارهای مناسب ازدواج از نظر اسلام می پردازد و حتماً پیشنهاد میکنیم بخوانید.
برای دانلود رایگان کتاب "کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب زندگانی امام حسین (ع)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: زندگانی امام حسین (ع)
نویسنده: زین العابدین رهنما
تعداد صفحات: 815
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زین‌العابدین رهنما (۱۲۷۲ در نجف - 12 تیر ۱۳۶۸ در تهران) نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اهل ایران بود. او در دهه ۱۳۲۰ مدیرمسئول روزنامه ایران، رئیس انجمن قلم ایران و از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران ایران بود. رهنما چندین دوره نماینده مجلس شورای ملی، وزیرمختار ایران در فرانسه و سفیر ایران در کشورهای عربی نیز بوده‌است. او به جز زبان فارسی، به زبان‌های عربی و فرانسوی نیز تسلط داشت. او بیشتر به خاطر دو کتابش به نام‌های پیامبر و حسین، مشهور است. زین العابدین رهنما نویسنده کتاب داستانی « زندگانی امام حسین ( ع ) سعی کرده است به شیوه جرجی زیدان ( مولف و مورخ مسیحی لبنانی ) ، با استفاده از داستانی عشقی ، بازگویی و نیز مطالعه تاریخ را جذاب و شیرین نماید که بهمین منظور داستان ارینب را خمیر مایه این کتاب قرار داده است

برای دانلود رایگان کتاب "زندگانی امام حسین (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب احکام پزشکی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 11 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: احکام پزشکی
نویسنده: حضرت آیه الله العظمی نکونام
تعداد صفحات: 231
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
با توجه به گستردگی داده های فقهی و تورم انبوهی از مسایل و احکام، نگارش مجموعه هایی که تنها احکامی را بیان میدارد که به موضوعی خاص ارتباط دارد و مراجعه کننده را به راحتی به موضوع و مسئله ی مورد نیاز خود برساند ضرورت میابد که از آن همه میتوان مسائل مورد نیاز پزشکان و بیماران را نام برد که هر فردی در دوره حیات خود با آن رو به رو خواهد شد و به همین علت کتاب احکام پزشکی نوشته آیت الله نکونام برایتان آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "احکام پزشکی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب رمز پیشرفت

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ دوشنبه، 9 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: رمز پیشرفت
نویسنده: حافظ نجفی
تعداد صفحات: 199
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این کتاب به صورت علمی و مستند به موضوع کار و نقش مثبت آن در زندگی انسان پرداخته شده است. این قلم کوشیده است با الهام از کلام وحی و استفاده از سیره و سخن پیامبر اکرم و ائمه طاهرین (ع) به ندای رهبر فرزانه انقلاب که سال 89 را سال کار مضاعف و همت مضاعف نامیدند لبیک بگوید.

برخی از عناوین کتاب:
- کشف استعداد
- رشد علمی
- دلسوزی و احساس مسئولیت
- برخی از عوامل ناموفق بودن در کار
- و ...

برای دانلود رایگان کتاب "رمز پیشرفت" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا (س)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ دوشنبه، 2 خرداد ماه 1390
 


به مناسبت روز مادر و روز زن

نام کتاب: فرهنگ سخنان حضرت فاطمه (س)
نویسنده: محمد دشتی
تعداد صفحات: 67
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب پیش رو کتابی است ارزشمند از گنجینه سخنان حضرت فاطمه (س) که در آن می توان حدود 213 حدیث ارزشمند از ایشان را خواند و سرلوحه کارها قرار داد. نویسنده کتاب درباره کتابش می گوید:  از سالهای 65 تا 72 که کار استخراج «سخنان حضرت زهرا علیه السلام» را برای رهنومنی بانوان مسلمان که در جستجوی الگوی کامل زندگی بودند، آغاز کردیم، و گوهر های درخشنده ی کوثر قرآن را از لا به لای صدها کتاب گرد می آوردیم، و گل های همیشه معطر بوستان فاطمی را می بوئیدیم. نمي دانستيم كه عطر كلمات بزرگ بانوي جهانيان در فرصت كوتاهي جان و جهان را اين گونه معطر م يسازد،و با اين سرعت از مرزهاي خاكي ما م يگذرد و همه ي مرزها را در م ينوردد، و نسيم دل انگيز آن در فضاي دورترين كشورهاي اسلامي وزيدن آغاز كرده روح و روان مسلمانان جهان را شاداب مي كند.
برای دانلود رایگان کتاب "فرهنگ سخنان حضرت فاطمه (س)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب مواقف قیامت

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ دوشنبه، 26 اردیبهشت ماه 1390
 




نام کتاب: مواقف قیامت
نویسنده: فهیمه صدر کریمی
تعداد صفحات: 55
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
مواقف جمع موقت یعنی مکان توقف، ایستگاه، بازداشتگاه، از مهمترین صحنه های قیامت بازداشتگاه ها و به تعبیر زیبای قرآن عقبات است. عمیق ترین و حیرت انگیزترین مطلب در موضوع معاد گذشتن از گذرگاه های قیامت است. سفری بسیار طولانی با راه های خطرناک و گردنه های صعب العبور. کتاب موقف زمان با آوردن آیات قرآن و احادیث و سخنان بزرگان اسلام درباره قیامت توضیح میدهد.
برای توضیحات کامل درباره کتاب و دانلود رایگان از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

صفحات سایت

 1  |  2  |  3 

 



دو شنبه 20 تير 1390برچسب:قضاوت های امام علی,قضاوت های امام علی (ع),قضاوت های ابی ابن ابی طالب,قضاوت امام علی بین شاکیان,قضاوت امام علی در بین مردم,کتاب قضاوت های امام علی,کتاب الکترونیک,انصاف امام علی در قضاوت ها,دانلود کتاب,دانلود کتاب قضاوت های امام علی,دانلود کتاب قضاوت های امام علی (ع),دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب قضاوت های امام اول شیعیان,دانلود رایگان کتاب قضاوت های امام علی (ع),داوری های امام علی (ع),داوری های امام علی در جنگ ها,قرآن درمانی,قرآن درمانی چیست؟,مقاله قران درمانی,مقدمه ای بر قران درمانی,کتاب قرآن درمانی,کتاب آموزش قرآن درمانی,کتاب آموزشی قرآن درمانی,کتاب الکترونیک,آموزش قرآن درمانی,آموزش رایگان قران درمانی,آشنایی با قران درمانی,انواع قرآن درمانی,تحقیق درباره قران درمانی,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آشنایی با قرآن درمانی,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب قرآن درمانی,درمان روح با قران درمانی,درباره قرآن درمانی,رفع دردهای روحی با قران درمانی,نام سفیران پیامبر,کتاب الکترونیک,کتاب بی نظیر سفیران پیامبر,کتاب سفیران پیامبر,پیامبر و سفیرانش,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب سفیران پیامبر,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب سفیران پیامبر (ص),سفیران پیامبر,سفیران پیامبر (ص),سفیران پیامبر مسلمانان,سفیران پیامبر چه کسانی بودند,سفیران پیامبر اسلام,سفیران پیغمبر,سفیران پیغمبر مسلمانان,سفیران آخرین پیامبر,سفیران حضرت محمد (ص),مورد ظلم قرار گرفتن زنان,همیشه مظلوم در تاریخ زن,کتاب الکترونیک,کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ نکونام,کتاب زن مظلوم همیشه تاریخ نوشته آیت الله نکونام,کتاب زن مظلوم همیشه تاریخ اثر آیت الله نکونام,ایت الله نکونام کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,تاریخ مظلومیت زن,تاریخ ظلم ورزیدن بر زنان,دانلود کتاب,دانلود کتاب های آیت الله نکونام,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,زن مظلوم همیشه ی تاریخ,زن مظلوم همیشگی تاریخ,زن مظلوم تاریخ,زن و مظلومیت,زنان و ظلم و اذیت,معیار انتخاب همسر,معیار برای انتخاب همسر مناسب,معیارهای همسر مناسب,معیارهای انتخاب همسر,نکات مهم در انتخاب همسر مناسب,چگونه همسر انتخاب کنیم,همسر مناسب,کتاب آموزش انتخاب همسر,کتاب الکترونیک,کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب است,آموزش انتخاب همسر,انتخاب همسر,انتخاب بهترین همسر,بهترین معیارها برای انتخاب همسر,برترین نکات در انتخاب همسر,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,روش انتخاب همسر,شیوه ی انتخاب همسر مناسب,کتاب الکترونیک,کتاب امام حسین (ع) اثر زین العابدین رهنما,کتاب امام حسین (ع) اثری از امام حسین (ع),کتاب زندگینامه امام حسین (ع),کتاب زندگانی امام حسین (ع) نوشته ی زین العابدین رهنما,از ابتدا تا انتهای زندگی امام حسین (ع),دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب امام حسین (ع) زین العابدین رهنما,دانلود رایگان کتاب زندگی نامه امام حسین (ع),دانلود رایگان کتاب زندگانی امام حسین (ع),دانلود رایگان زندگینامه امام حسین (ع),دانلود شجره نامه ی امام حسین,زندگی نامه کامل امام حسین,زندگی امام حسین,زندگی دردناک امام حسین,زندگینامه امام حسین,زندگانی امام حسین (ع),زین العابدین رهنما کتاب امام حسین (ع),شجره نامه امام حسین,کتاب پزشکی مذهبی,کتاب الکترونیک,کتاب احکام پزشکی,کتاب احکام پزشکی نوشته ی آیت الله نکونام,کتاب احکام پزشکی نوشته ایت الله نکونام,کتاب درباره احکام پزشکی,ایت الله نکونام احکام پزشکی,احکام پزشکی,احکام پزشکی مخصوص پزشکان,احکام پزشکی اثر آیت الله نکونام,احکام پزشکی از نظر فقها,احکام پزشکی تالیف آیت الله نکونام,احکام پزشکان,احکام بیماران,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب احکام پزشکی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب احکام پزشکی,کتاب الکترونیک,کتاب رمز پیشرفت,کتاب رمز پیشرفته اثر حافظ نجفی,حافظ نجفی رمز پیشرفت,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب کلید موفقیت,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب رموز موفقیت,دانلود کتاب رمز پیشرفت,دانلود کتاب رمز پیشرفت در کار,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب رمز موفقیت,دانلود رایگان کتاب رمز پیشرفت,رمز موفقیت,رمز پیشرفت,رمز پیشرفت نوشته حافظ نجفی,رمز پیشرفت در زندگی,فرهنگ ارزشمند سخنان حضرت فاطمه زهرا,فرهنگ سخنان فاطمه زهرا,کتاب الکترونیک,کتاب بمناسبت روز مادر,حضرت فاطمه,دانلود کتاب,دانلود کتاب فرهنگ سخنان حضرت فاطمه زهرا (س),دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب سخنان حضرت فاطمه زهرا,سخن های حضرت فاطمه,سخنان فاطمه زهرا س,سخنان ارزشمند حضرت فاطمه (س),سخنان حضرت فاطمه,سخنان زیبای حضرت فاطمه,مواقف قیامت,مواقف های قیامت,محل های توقف در آخرت,کتاب مواقف قیامت,کتاب مذهبی مواقف قیامت,کتاب آگاه کننده مواقف قیامت,کتاب الکترونیک,کتاب ارزشمند مواقف قیامت,کتاب درباره نحوه محاسبه اعمال در آخرت,آخرت و مواقف آن,دنیای آخرت,دانلود کتاب,دانلود کتاب مواقف قیامت,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آخر زمان,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب بی نظیر مواقف قیامت,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب درباره آخرت,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب مواقف قیامت,دانلود رایگان کتاب در رابطه با دنیای آخرت,, :: 7:30 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود کتاب زندگانی امام حسین (ع)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: زندگانی امام حسین (ع)
نویسنده: زین العابدین رهنما
تعداد صفحات: 815
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زین‌العابدین رهنما (۱۲۷۲ در نجف - 12 تیر ۱۳۶۸ در تهران) نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اهل ایران بود. او در دهه ۱۳۲۰ مدیرمسئول روزنامه ایران، رئیس انجمن قلم ایران و از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران ایران بود. رهنما چندین دوره نماینده مجلس شورای ملی، وزیرمختار ایران در فرانسه و سفیر ایران در کشورهای عربی نیز بوده‌است. او به جز زبان فارسی، به زبان‌های عربی و فرانسوی نیز تسلط داشت. او بیشتر به خاطر دو کتابش به نام‌های پیامبر و حسین، مشهور است. زین العابدین رهنما نویسنده کتاب داستانی « زندگانی امام حسین ( ع ) سعی کرده است به شیوه جرجی زیدان ( مولف و مورخ مسیحی لبنانی ) ، با استفاده از داستانی عشقی ، بازگویی و نیز مطالعه تاریخ را جذاب و شیرین نماید که بهمین منظور داستان ارینب را خمیر مایه این کتاب قرار داده است

برای دانلود رایگان کتاب "زندگانی امام حسین (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 9264
بازدید کل : 139415
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس